Selasa, 07 Februari 2012

Piss :p

disini aku disuruh nulis smo wong naah .. wong yang buat aku ngeraso bersalah tiap hari. wong yang aku sayang. wong yang jahat smo aku (kadang") wong yang seneng buat aku marah. wong yang buat aku sering nangis. wong yang seneng jingok aku manyun. wong yang seneng ngucaki aku. wong yang selalu buat aku kangen tp klo deket nak bebala be . iyooo dioooo , wong yang aku sayang nian yang ak marahi tiap hari. tp cm dio yang aku sayang. kadang aku seneng bebala smo dio . klo dio marah itu lucu dieeem be dak galak ngmng . tp aku tkt jugo klo dio lah marah .. ngeri nian .. aneh kan ? --a


kadang aku kesel smo dio .. tapi dio tu galak dak sadar. makony kadang tu aku sindir be pke omongan . eh dio yang malah marah kan smo aku .. hrsny aku yang marah eh malah dio yang marah smo aku -___-
wong ini buat aku takut terus . takut dio marah smo aku . tapi masalahny aku yang ngajak bebala -__-


kadang aku seneng jingok mukony .. haha .. dak tau ngpo .. tapi klo dio natap balek malah aku ny dak glk jingok lagi wkkwkwkw..
dio ini senengny tdok -___- klo lah tdok ssh nak d banguni .. kecuali klo ak lah marah tp kadang walaupun ak lah marah ttp be dio cuek. males nian kan ? huuuu
tapi yoo cuma itu yang dio lakui klo lgi d rumah aku -___- dan sampai pada akhirnyaaaa jreng" aku kesel jingok dio cak itu -__- ak jdi nunggu dio deh =,=


trs ak kadang kesel klo dio lah janji smo aku malah btal . rasony tu seperti di smber petir naah. tp cak mno lgi si mungkin sudah nasip .. huuaaaa 


aku seneng klo dio tu di deket aku .. aku seneng waktu ak manjo smo dio .. aku seneng pas aku d suapi smo dio .. aku seneng smo nasi goreng dio .. aku senengggg .. seneng hampir galo" .. :* :*


tp dio itu terlalu cuekkk .. itu yang buat aku rada kesel tp idak kesel niaaan .. dio tu terlalu cuek smo diri dio dewek -__- padahalkan hrsny disyukuri smo dirawat ...
ini si idaaaaaakk,, nak d ksh tau dlu baru deh .. psti lah e dio tu skrg lah lupo buat ngerawat diri dio dewek -__-


kadang aku bingung cak mno smo dio ini .. tp sebingung"ny aku yooo ttp be walaupun aku marah atau apo psti aku yang ngmng maaf. tp anehny dio dak seneng klo aku minta maaf. katony klo ak minta maaf it terlalu berlebihaan -__- padahalkan biaso bee wuuu .. dasaran dio be yang sensi ..


msh inget kan kejadian aku nangis di tman gara" dio -__- lucu ehh kwkwkw klo ak mikir itu ak pgn ketawooo .. tp aku senenggg ..


kadang jg ak mikir cak mno dio tu serius dak si smo aku -_- absny ak takutt .. klo di omongi sayang aku sayang nian naah smo dio . dak pacak di ungkapke lgi ..
ssh pkkny ngmng kenyo tuu .. bentar lgi dio nak kuliaah .. dio kuliah d luar aku cm pgn klo dio d sno tu sehat trs serius dengan apo yang dio pengen. di sini aku selalu doai dio .. skrg be aku lgi mikiri dio .. jgn smpe dio macem" .. cuma itu be .. sudaaaah ..


NB: sayaang klo baco jangan marah yeee :p senyum yaank .. sayang klo lgi senyum tu lucu . hahahaha . sudah yaank yeee cak ini dlu agek aku nulis lgi :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar